Faq huurders - Esprit du Sud

Meer informatie of vragen? Neem contact met ons op via +32 475 59 72 60

Neem contact met ons op +32 475 59 72 60


Veelgestelde vragen

Algemeen

Esprit du Sud biedt een uitgebreid aanbod van kwaliteitsvolle vakantiewoningen aan de Côte d’Azur in Frankrijk. Voor we een nieuwe vakantiewoning opnemen in ons aanbod wordt deze door ons bezocht en goedgekeurd. Verder streven we naar een persoonlijke service om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Met 20 jaar ervaring zijn we specialist in begeleiding bij aankoop en verhuur van vakantiehuizen aan de Côte d’Azur in de regio’s Les Issambres, Sainte-Maxime en op een rustig privé domein in Roquebrune (Domaine du Golf).

We bieden een breed aanbod aan accommodaties aan, waaronder luxe villa’s, gezellige appartementen en charmante vakantiehuizen. Ze hebben allemaal hun eigen voorzieningen en prijsklassen.

Sommige van onze accomodaties laten huisdieren toe, maar dit is afhankelijk van woning tot woning. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over huisdiervriendelijke opties.

U kan tot twee dagen vooraf boeken zolang er beschikbaarheid is. Wanneer uw aankomstdag binnen de 7 dagen zou zijn, vragen wij u zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. We raden altijd aan om zo vroeg mogelijk te boeken zodat u zeker bent van de beschikbaarheid van uw gewenste woning.

Ja, naast de verplichte eindschoonmaak is het mogelijk om tijdens uw verblijf een extra schoonmaak aan te vragen tegen een meerprijs. Deze service kan nog ter plaatse worden geregeld. Wilt u meer informatie hierover? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Reserveringen en betalingen

U kunt een accommodatie reserveren door ons online boekingsformulier in te vullen op onze website. Kies de woning die u wilt reserveren. Controleer de beschikbaarheid. Vul uw gegevens in en reserveer. Wenst u extra info ? Neem contact met ons op te via e-mail of telefoon.

Een boeking bij Esprit du Sud verloopt als volgt:

  1. Online boeken op onze website: Bezoek onze website en kies uw favoriete woning. Controleer de beschikbaarheid op de detailpagina, waar u een boekingskalender met kostenoverzicht vindt.

  2. Reserveren: Vul uw gegevens in en reserveer online. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben bij het boeken, neem dan gerust contact met ons op via e-mail of telefonisch.

  3. Bevestigingsmail: Na het voltooien van uw boeking ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

  4. Verhuurcontract: Vervolgens ontvangt u van ons een verhuurcontract dat u zorgvuldig moet lezen en goedkeuren. Uw betaling geldt als uw boekingsbewijs.

  5. Reisvoucher: Na ontvangst van de betaling sturen wij u 14 dagen voor uw aankomstdatum een reisvoucher. De voucher bevat alle nodige informatie, zoals routebeschrijvingen en het telefoonnummer van de persoon die u ter plaatse zal verwelkomen. U zal gevraagd worden om tijdig contact op de te nemen met de persoon die u ter plaatse zal ontvangen om een aankomstuur af te spreken.

  6. Bestelling van beddengoed en handdoeken: Het bestellen van beddengoed en handdoeken moet voor uw vertrek worden gedaan, zodat we alles tijdig kunnen regelen.

  7. Afrekening ter plaatse: De kosten voor de eindschoonmaak en het beddengoed en handdoeken worden ter plaatse afgerekend met de persoon die u de sleutel overhandigt indien dit nog niet vooraf is betaald.

Op de detailpagina van de gewenste woning op onze website kunt u de gewenste reisdata en uw persoonlijke gegevens invullen. Zodra u op de knop “Boek nu” klikt, wordt uw boeking door ons ontvangen en sturen wij u een bevestigingsmail. We gaan vervolgens zo snel mogelijk aan de slag om u een contract te sturen met het vereiste voorschotbedrag en de betaalinstructies. Let op: het is belangrijk dat het juiste bedrag wordt overgemaakt om uw boeking te bevestigen. Bij niet-betaling wordt uw verblijf in de woning geannuleerd.

Als u wilt boeken maar nog niet zeker weet welke woning het beste bij uw behoeften past, neem dan gerust contact met ons op. We zullen het aanbod met u bespreken en samen op zoek gaan naar de meest geschikte optie voor u en uw gezelschap. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen, is het handig als u ons al wat meer informatie verstrekt over:

  • Welke periode bent u van plan om op reis te gaan?
  • Wat is het aantal personen?
  • Wenst u huisdieren mee te nemen of niet?
  • Wat is uw budget?
  • Heeft u een voorkeur voor een privézwembad of een gemeenschappelijk zwembad?

 

Met deze informatie kunnen we u helpen bij het vinden van de perfecte vakantiewoning die aan al uw wensen voldoet.

Wij accepteren betalingen via overschrijving of kredietkaart. Als u wenst te betalen via kredietkaart, kunt u dit aangeven bij uw boeking in het opmerkingsveld. Wij zullen u na de boeking een betalingsverzoek sturen voor de transactie.

U dient 30% van het totale boekingsbedrag direct te voldoen nadat wij uw boeking hebben bevestigd en u een contract hebben toegestuurd. In dit contract staat het duidelijke voorschotbedrag vermeld. Het resterende bedrag van 70% dient uiterlijk 45 dagen voor uw aankomstdatum te worden voldaan.

Als u uw reservering meer dan 60 dagen voor uw geplande aankomstdatum annuleert, wordt de volledige som terugbetaald met uitzondering van de administratiekosten.

Ja, er wordt altijd een waarborg gevraagd. De som van de waarborg is afhankelijk per woning. Op de detailpagina van elke woning staat de som van de waarborg vermeld bij de boekingkalender en het kostenoverzicht. De waarborg moet twee weken voor aankomst voldaan worden.  Deze borg wordt terugbetaald binnen 7 dagen na inspectie van de accommodatie bij het uitchecken. Eventuele kosten voor schade worden in mindering gebracht.

Mogelijk zijn er extra kosten zoals schoonmaakkosten, toeristenbelasting en eventuele optionele extra’s zoals bed- en badlinnen en zwembadverwarming. Deze kosten kunnen variëren afhankelijk van de specifieke woningen en de duur van uw verblijf. Daarnaast wordt er per verblijf een administratiekost van €40 gevraagd.

Het contract dat wij u per mail toesturen is uw boeking. Het contract wordt door gestuurd door christophe@espritdusud.be.

Contacteer ons

Op reis

Voor uw vertrek ontvangt u gedetailleerde informatie over uw accommodatie, inclusief routebeschrijving en contactgegevens van de lokale contactpersoon.

U wordt ter plaatse verwelkomd door onze lokale verantwoordelijke. Zij geven u de sleutel van de woning.

Neem onmiddellijk contact op met ons of de lokale verantwoordelijke als u klachten heeft tijdens uw verblijf.

De standaardinchecktijd is meestal vanaf 15:00 uur en de uitchecktijd is altijd vóór 10:00 uur. Deze tijden kunnen echter variëren afhankelijk van woning tot woning.

Reset password

Voer uw e-mailadres in en we sturen u een link om uw wachtwoord te wijzigen.

Aan de slag met uw account

om je favoriete huizen en meer op te slaan

Aanmelden met e-mail

Aan de slag met uw account

om je favoriete huizen en meer op te slaan

Door op de «AANMELDEN»-knop te klikken, gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid
Powered by Estatik